Jessica

Ding dong, the psycho's gone

12 april

Kategori: Allmänt

Aa men Hallå.
Tack för era kommentarer :)
Ska försöka börja om att blogga igen.
Redan 12 april, vad hände där. Mindre än en månad tills jag fyller... 20 år! Grattis!
Påsken var hur underbar som helst. Älskar, älskar, älskar att umgås med min underbara
familj och släkt. Var grymt skönt att få vara ledig i 4 dagar.

Och vet ni vad, i tisdags köpte jag gymkort. Nu jävlar ska här tränas.
Är sååå stolt över mig själv. Yeey! :)

Avslutar
med lite fina bilder på en som aldrig kan vara normal på en bild. Jag!




Hehe.
Hejdå!

Kommentarer

  • Isabella säger:

    Haha! Snygga bilder. Kul att du skaffat gymkort! Så fort jag får in lite pengar ska jag joina dig :)

    2012-04-12 | 17:21:16
    Bloggadress: http://isbz.blogspot.com
  • jonna säger:

    Sötenbert!! :) kul med gummistövlar, vart då tro? Hoppas vi kan slå följe nån gång :) pusss

    2012-04-12 | 22:41:14
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Elin säger:

    Kul Jessica, kom igen med bloggandet, har saknat det lite! Och som vi ska gymhänga!! =D

    2012-04-13 | 02:41:02
  • Moster H säger:

    go girl! kram

    2012-04-13 | 22:42:42

Kommentera inlägget här: