Jessica

Ding dong, the psycho's gone

7 augusti

Kategori: Allmänt

Äääääntligen har man blivit moster igen! Åååh vad jag är lycklig!
Lillprinsen föddes imorse 08.53 och 19.00 befann vi oss i Hortlax för att träffa han!
Var kärlek vid första ögonkastet. Världens snyggaste kille.
 
Annars så var helgen hur underbar som helst.
Skratt, skratt, skratt, mat, alkohol, minigolf, sång, spel, sol och lite mer skratt.
Hade helt seriöst träningsvärk i magen då jag kom hem!
Detta måste vi göra om varje år!
 
Tänkte ju lägga upp bilder från trippen. Men det verkar inte riktigt funka.
Och jag har inte tålamod att vänta. Så det får helt enkelt bli en annan dag!
 
Imorrn äre jobb som gäller. Efter ska jag gå en sväng på Nolia med mor och på kvällen
ska jag och mina favvobrudar äta ute på restaurang. Kommer bli en toppen dag!
 
Tjarå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: