Jessica

Ding dong, the psycho's gone

31 januari

Kategori: Allmänt

Damn, vad det går länge mellan gångerna jag uppdaterar.
Sitter som aldrig vid datorn nu för tiden, sen jag skaffade min nya mobil!
Annars ser mitt liv ut som vanligt. Jobbar, sover, umgås med familjen och vännerna.

Såg att jag hade fått nån utmaning av syrran på hennes blogg. Får se om jag ids ta tag i att göra den
nån dag här framöver :)

Nu
ska jag iaf snart ner på stan för att luncha med världens bästa Elin.

Tja!



Har blivit sääämst på att ta kort också, men här är några jag fyndade från mobilen:




Avslutar med ett kort på mig och världens bästa Norah ♥

Kommentarer

  • jonna säger:

    Kul med ett inlägg från dig du :)

    Vad gör du annars i veckan o helgen? Ses? Puss o kram!

    2012-01-31 | 20:45:28
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Helena säger:

    men hallå! har du inget kort på dej och världens bästa moster??

    kram

    2012-02-13 | 10:01:38

Kommentera inlägget här: