Jessica

Ding dong, the psycho's gone

4 januari

Kategori: Allmänt

Well Hello.
Då var det ett nytt år. Härligt!
Julen har vart helt uuuunderbar. Samma med mellandagarna, nyår och dagarna efteråt.
Kan verkligen vara lycklig som har så underbara människor runt om mig.
Ta åt er. För det är ni. Puss på er! ♥

nytt år, nytt liv. Kör på samma som jag gjorde förra året i januari.
Ska sluta helt med godis, snask och läsk i en månad. Får se hur det går. Än så länge har jag klarat mig! :)

Nu
ska jag iaf göra mig redo för jobb, bjussar på lite bilder från jul och nyår här nere dårå.

pusshaj!


julafton:
(Ja, jag gillar köttbullar som ni kan se på min tallrik, höhö)



nyår:



Kommentarer

  • Ma säger:

    Vilka fina kort.Ja tänk att julen är över för denna gången.Va de har gått fort.Så snygg du var i din klänning.

    2012-01-05 | 09:24:06
  • Jennie och Norah säger:

    Ja alltså..VIDRISH!

    Jag böt kanal illa kvickt! Men tusan vill se eksem på fötter när man precis ska avnjuta ett lättsaltat chips, liksom!?



    Vad snygg du var i din klänning...HAHAHAHAH!!!

    ( mamma )



    =)

    2012-01-12 | 09:11:59
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: