Jessica

Ding dong, the psycho's gone

14 maj

Kategori: Allmänt

Howdy.
Jahapp, då vare måndag. Igen.
Igår hängde jag med syrran och Norah. Vi var ute i finvädret och bara mös på.
En mkt härlig dag!

Idag har pappa och mamma vart här. Dom har hjälpt mig med diverse grejer.
Hängt upp mina förstoringar från Amerikat. Lagat min säng. Möblerat om i sovrummet, hängt upp
mer tavlor. Tog även bort min gröna äckliga heltäckningsmatta som har varit på balkongen.
Har sopat ihop och skurat där ute. Så på onsdag ska jag köpa en ny mindre matta. En duk
som jag kan ha på bordet ute samt blommor. Ska även hänga upp sommargardinerna och torka fönster
på onsdag. Nu vill jag bara att värmen ska komma. Så det verkligen blir sommar nån gång!!

Ikväll äre jobb som gäller.
Så nu ska jag dricka lite kaffe och städa i lådor och skåp. Roligare måndagar har man haft!

tjo.



Kommentarer

  • Elisabeth säger:

    haha ja den där mattan är juh några år! och fins mindre sånna mattor på öb fast täcker inte hela balkongen då.. :)



    väntar på pix på läggan i nästa då. :)

    2012-05-14 | 22:34:53
    Bloggadress: http://northliving.blogspot.com
  • jonna säger:

    Kul med fix o trix. :) Ja.vill oockså se bilder. På nya tavlorna och på last bedrum ;) puss!!

    2012-05-15 | 07:37:28
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: