Jessica

Ding dong, the psycho's gone

29 maj

Kategori: Allmänt

Tjohoo.
Då har jag tydligen glömt bort att skriva på ett tag.
Har helt enkelt haft annat för mig :)
Ida har varit hemma från Norge en svängom, lika trevligt som alltid.
Har haft kalas för mig hemma i Långnäs med släkten. Även firat pappa som fyllt år.
Ätit en fantastiskt god grillmiddag. Solat. Ätit fondue. Hängt med mina underbara vänner och familj.
Haft Norah på besök en hel dag, busat och ätit glass i solen.
Tränat. Varit ut och gå. Jobbat. Sovit. Festat. Ja, same same då ungefär :)

Puss!



Skulle inte tacka nej till denna mat just nu! M-m-mums!!




Kommentarer

  • Ma säger:

    De kommer mer såna middagar här i sommar.De kan jag lova.Kram

    2012-05-30 | 18:47:55
  • Sara säger:

    Vad trevligt med lite uppdateringar. Hade säkert fem inlägg att ta igen. Det händer inte var dag. Det blev ju mycket fint med pysslet. Och ännu finare live. Hoppas på väder på fredag. Har vi sagt någon tid?

    2012-05-30 | 20:59:29
  • Jennie och Norah säger:

    Man vet aller med måor! :)



    Hörrö, vet du vad jag kom på! Den där röda boleron med vita prickar, visst har du den hemma? SOM den skulle passa bra till 50talsbrölliset! =))

    2012-06-05 | 17:00:46
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Anna säger:

    Haha, ja och nu har de blivit ännu större så jag måste inhandla lite nya bh:ar.. Helt sjukt! ;)

    Ja, nog har det hunnit hända en del sen du var här sist, så jag tycker du pallar dig hit snart ;)

    Puss och kram.

    2012-06-16 | 01:01:50
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com

Kommentera inlägget här: