Jessica

Ding dong, the psycho's gone

13 november

Kategori: Allmänt

Åhåj, här har det vart dött ett tag.
Har väl hänt en hel del sen jag skrev sist.
 
Har köpt en ny taklampa, nya gardiner och annat smått och gott. Är mkt nöjd!
 
 
Hunnit med en personalfest. Super trevlig kväll. Skratta så mkt att jag hade ont i magen dagen efter ;)
 
 
Dagen efter var väl inte lika rolig. Bakis jomenvisst!!
 
 
Lunchat med dom bästa!
 
 
Härliga långpromenader i det underbara vädret
 
 
Träffat Maria och hennes lille Eliam som var hemma från Norge. Kärlek!
 
 
After Workat och druckit vin med bästa Elin
 
 
Tjejfest med underbara vänner
 
 
Vart på dop för min älskade gudson Malte
 
 
Och i lördags var det ISK fest i Sjulnäs. Där hjälpte vi till med maten och efteråt slank en öl eller två ner :)
 
Det är väl vad jag har sysslat med på senaste :)
 
Hoppas allt är bra med er mina få kära läsare som fortsätter att läsa trots usel uppdatering ;)
Puss på er och hejdå!
 
 

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Men kanoners!
    Då dumpar jag av bägge barnen hos dig medan jag kör lite lyx hos frissan! ;) TACK!!

    2012-11-13 | 20:49:40
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se
  • Elin säger:

    Kul med uppdatering, dock känner jag nu en liten stress att också börja om ;P Haha!

    Älskar dig snyggaste! <3

    2012-11-13 | 22:49:05
    Bloggadress: http://elinmarklund.se
  • Helena säger:

    men äntligen en uppdatering....kram

    2012-11-14 | 11:12:16
  • jonna säger:

    Hej!! :) Såå kul med en update, många fina bilder på fina människor! :) Puss!!

    2012-11-18 | 23:20:31
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: