Jessica

Ding dong, the psycho's gone

13 september

Kategori: Allmänt

Åh vad veckorna går fort! Redan fredag imorrn, och jag klagar absolut inte :)
Denna vecka har bestått av träning, jobb och häng med familj och vänner.
Har även åkt på en förkylning, mindre skoj dårå!
Men det går nog över snart, är ju stark som en bjärv så jag blir sällan sjuk, höhö!
 
tal om ingenting typ. Kollade igenom gamla bilder. Som är tagna för 2 år sedan.
Sweet little baby Jesus. Syns att man har droppat några kilogram.
Och det är ju alltid roligt att det ger resultat om man jobbar för det lixom!
Bjussar på bilder får ni själva se :)
 
 
Nu ska jag se ett sprillans nytt avsnitt av Sons of anarchy. Det mina vänner är kärlek!
 
Sov Gott!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Jennie säger:

    Innan jag skriver nåt så måste jag bara få fråga; VIIIIKEN månad är OktoRber!?

    Sen...Jag garvade SÅ när du skrev "Sweet baby Jesus". Hahaha.

    Så till det viktigaste: SAAAAAAAAAATE vilken skillnad!! Kommer inte ihåg att du "sett ut så", och me det menar jag att hela ditt utseende har förändrats. Du var snygg då men är snyggare nu!! GULLE, bra gjort!!

    Svar: Hohoho, en egen månad jag hittat på ;) Nä, ändra det nu iaf :)
    Haha, ja det var ett äkta sweet little baby Jesus moment jag hade igår.
    Faktiskt riktigt skoj att se skillnad. Såg som mkt barnsligare ut då :)
    Thanx sis
    ;)
    Jessica

    2012-09-14 | 08:54:54
    Bloggadress: http://www.jennieohlund.blogg.se
  • Catarina säger:

    Du var jättesöt förr också.
    Men snygg nu också.

    Svar: Tackar :)
    Jessica

    2012-09-14 | 10:47:46
    Bloggadress: http://ninna77.blogspot.se
  • Moa säger:

    Haha garvade också åt "sweet baby jesus", använder "jesus fuck" nu hela tiden & det är lite väl grovt hahah ;)

    2012-09-17 | 05:54:55
  • Moster H säger:

    du är alltid vacker! kram

    2012-09-17 | 21:02:42
  • Elin säger:

    Jag var också en av dem som skrattade åt ditt.uttryck ;P

    åå shit alltså - Fy FAN vad duktig du varit/är!! :D

    Ses.ikväll!! PUSS

    2012-09-18 | 16:42:11
    Bloggadress: http://elinmarklund.se

Kommentera inlägget här: