Jessica

Ding dong, the psycho's gone

26 september

Kategori: Allmänt

Tjena tjena!
Redan onsdag idag. Dagarna går i rasande fart!
I lördags firade vi min kära syster i Långnäs som fyllde 30 bast!
Åt suuupergod mat, drack lite alkoläsk, surrade och skrattade!
En underbar kväll som spenderades med dom bästa!
 
Har varit och morgontränat med min underbar vän Elin alla dagar denna vecka.
Känns otroligt härligt att vara igång igen!
Igår var jag ledig. Då blev det städning och tvättning. Tog typ hela dagen!
Idag har jag lunchat och strosat på stan med mamma. Fick mig en tidig julklapp som
var nya träningsbyxor och en fin Niketröja. Taaack! :)
 
Nu ska jag börja göra mig redo för kvällsjobb.
Ha en underbar dag!
 
 
Jag och min älskade syster då vi var liiite yngre ;)
 
På kalaset i lördags
 
 
 
 

Kommentarer

  • Moster H säger:

    tummen upp för dej som tränar på skitbra.. Själv fick jag ett mail från Step in häromdagen "VI SAKNAR DEJ".... så då tänkte jag att nu jäklar ska det bli en nystart.... for dit måndag, fick feber tisdag... Hmm..
    Kram

    2012-09-29 | 15:23:27

Kommentera inlägget här: