Jessica

Ding dong, the psycho's gone

5 september

Kategori: Allmänt

Ellå.
Åh vad jag hade roligt i Stockholm! Synd bara att tiden alltid går så jävulskt fort!
Torsdagen då vi kom fram checkade vi in på hotellet, åt lite frukost, shoppade och tog
oss en lunchöl i det fina vädret.
På aftonen åt vi god middag, delade en vinflarra och drog till Globen.
Alltså Lady Gaga. Ja, vad ska man säga. Går it ens beskriva så ooootroligt bra hon var!!
Hade gåshud konstant i dom 2½ timmar hon höll på. Vilken show. Helt underbart!
Både fredagen och lördagen bestod av shopping, mat och fest. Trevligt värre!
Söndagen checkade vi ut 12.00. Planet hem gick 20.35 så det var en låååång väntan och
jag har nog aldrig vart så trött förr. Kunde somna sittandes vart som helst.
Så det var mkt skönt att komma hem till läggan där kring 23.30 tiden.
Somnade så fort jag la mig ner!
Var måttligt mört att stiga upp 7 i måndags.  Men jobba måste man ju om man ska ha sig nå pengar :)
Igår bjöd Jonna oss brudar på middag. Tacos. M-m-mums!
På kvällen drack vi te, åt skorpor och skrattade. Mysig kväll!
 
Nu ska jag göra lite krubb. Sen ikväll ska jag ta en prommis med Madde. Var så länge sen jag
träffa hon så vi har nog en del att prata om :)
 
Bye!
 
 
Bildbomb från Sthlm:











 
 
 

Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    Så galet snygga bilder!!! Jag började lipa bara jag såg bilen på den gråtande tjejen :)

    2012-09-05 | 18:57:06
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se
  • Ma säger:

    Vilka fantastiska kort. Man förstår verkligen att ni haft jätteroligt

    2012-09-06 | 08:38:53

Kommentera inlägget här: