Jessica

Ding dong, the psycho's gone

9 september

Kategori: Allmänt

Söndag igen. Som vanligt går helgerna alltid fort!
I fredags efter jobbet tog jag en promenad till syrran som mötte upp mig halvvägs.
Där hängde jag hela dagen och kvällen. Åt tacos, mös med barnen, såg film och skrattade.
En super härlig fredag!
Igår tog jag en kaffekopp på stan med mina vänner.
Fick hämt av familjen Lindqvist/Öhlund, drog hem till Långnäs där mor och far bjöd på godmiddag.
På kvällen blev det lugnt.
Ingen fest med andra ord. Behövde verkligen en nykter helg! Grymt skönt!
Idag har jag vart på en långprommis i det underbara vädret! Och ikväll vankas film hos Ewe.
:)
 
Nu har jag förövrigt klarat 7 dagar utan godis, fika, slisk, mackor och läsk.
Har vart lite små jobbigt och jag har känt mig småsur. Men så är det då man ska vänja av sig! :)
Svårast var igår då mamma duka upp med strips, potatisgratäng, bröd och läsk. Och efterrätt!
Men jag avstod. High five till mig!
:)
 
bye!
 
 
Jag och posa själv på bilder går inte hand-i-hand. Armarnna bara hänger och dinglar,
våga göra en topmodel pose nån gång kanske ? :)




 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: